Guna Peluang, Sertai Umno - Shahrizat




Kedudukan struktur organisasi Umno yang baik cukup untuk memberikan peluang kepada setiap individu menyertai parti tersebut dengan cara yang berhemah.

Menurut Ketua Pergerakan Wanita Umno, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Umno mempunyai struktur (cawangan, bahagian, sayap parti) dan tiada sebab untuk mana-mana individu menyertai Umno dengan jalan yang salah.

"Dalam Umno struktur kita begitu cantik sekali, (ada) cawangan, bahagian, Wanita sebagai tulang belakang, sayap kanan Pemuda (dan) sayap kiri Puteri, ada tempat untuk semua yang minat politik.

"Masuk cara berhemah dan cantik, tak perlu nak masuk ikut 'belakang' (atau) 'tepi', masuk ikut 'depan'," katanya ketika berucap dalam majlis Rumah Terbuka Aidilfitri Pergerakan Wanita, Pemuda dan Puteri Umno di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini.

Tambahnya, anggota ketiga-tiga sayap itu akan terus menyokong dan memberi kekuatan kepada Presiden Umno, Datuk Seri Najib Razak untuk terus memimpin negara.

"Pada hari ini, Wanita sudah ada 1.2 juta anggota, Pemuda pun tidak kurang hebat dengan hampir 700,000 anggota, Puteri kira-kira 400,000 anggota. Kesemuanya jika kita satukan, kekuatan kita lebih kurang 67.8 peratus daripada keseluruhan anggota Umno," katanya.
    
                              

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ 2013 antenapolitik.