Kunjungan PM Membawa Ke Arah Perpaduan Kaum - Samy Vellu

alt
 
BATU CAVES 2 Nov - Bekas Presiden MIC Datuk Seri S. Samy Vellu menyifatkan kunjungan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak ke setiap perayaan yang disambut di negara ini membawa kepada perpaduan.
 
Menurut Samy Vellu, situasi ini tidak boleh dilihat di mana-mana negara dan kunjungi Perdana Menteri ke setiap sambutan di negara ini mampu membawa kearah perpaduan rakyat.
 
"Kita tidak boleh melihat situasi ini dimana-mana negara. Perdana Menteri juga akan mengunjungi pada setiap perayaan seterusnya membawa kepada perpaduan," katanya kepada RakyatNews ketika menghadiri Majlis Rumah Terbuka Deepavali MIC 2013 di perkarangan Batu Caves hari ini.
 
alt
 
Hadir sama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan isteri Datin Seri Rosmah Mansor, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan isteri Datin Seri Norainee Abdul Rahman, Presiden MIC Datuk G. Palanivel Govindasamy serta barisan kepimpinan MIC.
 
alt
 
Tambahnya, sambutan perayaan Deepavali kini menjadi perayaan kepada seluruh rakyat Malaysia yang bersama-sama meraikannya.
 
"Deepavali merupakan satu perayaan nasional, dalam Malaysia ia di ambil sebagai perayaan semua rakyat. Kita ada satu sistem (amalan), apabila Hari Raya Aidilfitri kita mengunjungi sahabat-sahabat Muslim, begitu juga apabila meraikan Tahun Baru Cina," katanya.

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ 2013 antenapolitik.