Jawatan Naib Presiden : Mukhriz Disaran Berbincang

alt
 
KOTA BHARU 14 Sept - Menteri Besar Kedah Datuk Mukhriz Mahathir disarankan agar berbincang terlebih dahulu dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebelum membuat sebarang keputusan untuk bertanding jawatan Naib Presiden UMNO pada pemilihan parti itu bulan depan.
 
Naib Presiden UMNO Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi berkata, Najib semestinya mempunyai pandangannya tersendiri tentang hasrat seseorang untuk menawarkan diri bagi jawatan tersebut. Tambahnya, Mukhriz harus memikirkan kaedah yang terbaik sebelum bertanding jawatan Naib Presiden UMNO.
 
"Mukhriz seorang yang mempunyai material terbaik sebagai pemimpin di masa depan, beliau seharusnya memikirkan kaedah yang terbaik untuk bersama dalam gelanggang naib presiden, ertinya akan ada enam orang yang akan berada dalam gelanggang antara enam orang, beliau merupakan calon termuda," ujarnya pada sidang akhbar di Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kelantan di sini hari ini. 
 
Sementara itu, Ahmad Zahid, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein dan Datuk Seri Shafie Apdal sudah mengesahkan akan mempertahankan jawatan Naib Presiden UMNO.
 
Dalam pada itu, dua lagi calon Tan Sri Isa Abdul Sama dan Datuk Seri Mohd. Ali Rustam turut menyatakan hasrat untuk merebut kerusi tersebut pada pemilihan parti.

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ 2013 antenapolitik.