Tian Chua : BN Sokong TPPA Lanjut Sistem Kapitalis

alt

KUALA LUMPUR 18 Sept. - UMNO dan Barisan Nasional dilihat menyokong sepenuhnya agenda The Trans-Pacific Partnership Agreement (TPPA) untuk melanjutkan penjajahan sistem kapitalis dunia.

Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Tian Chua berkata, sebaliknya apabila DAP mengkritik Dasar Ekonomi Baru (DEB) UMNO mengatakan mereka ini adalah pengkhianat negara tetapi menteliti rakyat Malaysia di jajah.

"Kita lihat semua langkah yang diambil oleh  UMNO ini sebenarnya memperkukuhkan menteliti penjajahan terhadap rakyat Malaysia.

"TPPA sebenarnya format gelombang penjajahan terbaru yang terkini, sebenarnya penjajahan oleh Amerika dan kuasa imperial ini sudah lama berlaku dan sudah lama bertapak di Malaysia," katanya ketika berucap pada majlis pelancaran Jelajah Bantah TPPA Dan Bantah Obama datang Ke Kuala Lumpur City Centre (KLCC) pada 11 Oktober ini di tapak pasar malam Taman Melati malam tadi.

Tambah Tian, UMNO adalah agen yang berada di Malaysia yang bertopengkan nasionalis kerana tidak membenarkan abu mayat Chin Peng ke negara ini.

"Kita ada rejim UMNO dimuka kita sehari dua ini. Hari Malaysia bukan main patriotik kena kibarkan bendera, anak-anak muda kena kibarkan bendera yang bercorakan Amerika tak boleh yang sangsaka ini pengkhianat kena tangkap.

"Sebenarnya topeng nasionalis ini juga sebab Chin Peng mati, cukup hebat Chin Peng kominis . Kita tidak akan membenarkan pengkhianat dan abu manyat masuk," katanya
           

Unknown

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation.

0 comments:

Post a Comment

 

Copyright @ 2013 antenapolitik.